Ydie en Petra struinen over de markt

29 juli 2013 - Chiang Mai, Thailand

Oh nee....... niet weer naar een markt riep Sarah verschrikt. Ik wil een dagje rust, mag ik in ons guesthouse blijven ?
Ahum.....daar moet je dan wel even over nadenken. Sarah alleen achter laten en zelf op pad gaan in het centrum van Chiang Mai.
Na duidelijke instructies / afspraken gemaakt te hebben  met Sarah die echt uitkeek naar een paar uur rust stapten we uiteindelijk in onze tuktuk en reden naar het centrum.
Daar hebben we rondgelopen op een overdekte markt omdat het erg regende.
De temperatuur blijft goed zo rond de 30 graden, maar de regen maakte dat het toch prettiger was binnen in diverse hallen rond te lopen.
Daarna zijn we naar  de 24 uurs bloemenmarkt gegaan. Zoals de naam al doet vermoeden kun je hier inderdaad 24 uur per dag bloemen kopen en dat 7 dagen per week, en werkelijk hele mooie bloemen, veel orchideeën en rozen die op een hele speciale manier zijn verpakt.
De concurrentie is groot en je komt ogen tekort.

Samen heerlijk geluncht bij restaurant pepermint en daarna met de tuktuk weer richting ons guesthouse.
Met Sarah was het goed gegaan, ze hadden inderdaad erg lekker liggen chillen zoals ze dat zelf zegt.
Dus voor ieder een goede dag.

1. Lidy:
    1 augustus 2013
    Jammer van de regen,,maar ondanks dat genieten jullie.....elke dag opnieuw.heerlijk hoor.liefs