Laatste dag Ko Chang

9 augustus 2013 - Ko Chang, Thailand

Laatste dag op Ko Chang

Vandaag al weer de laatste dag op dit eiland gehad .Ik heb vanochtend eerst in mijn eentje een strandwandeling  gemaakt.
Saar heeft volgens een traditie die we al een jaar of 6 volgen de  vakantie kusfoto gemaakt.
Eigenlijk wilde we met de scooter een mooi strand zoeken en daar gaan snorkelen.Helaas zat dat er vandaag niet in, regen regen en nog meer regenen.Dus ander plan gemaakt.

Eerst naar een Chinese tempel hier in de buurt.Waarschijnlijk was het een speciale dag want er werd van alles binnengedragen, een varkenskop was wel het meest bijzondere naast de kip,fruit, drinken etc.Saar heeft wat wierook aangestoken voor de mensen om haar heen die het moeilijk hebben en ik voor de mensen van wie ik hou.
Daarna in onze lekkere warme stinkende regenpak weer verder.Uitgebreid koffie gedronken bij een Thaise variant van Starbucks,mmmm erg lekker.
Omdat de regen niet stopte ons zelf getrakteerd op een massage, ik een olie body massage en Saar en Petra een voeten massage.Ik voelde me regelmatig wegzakken ,Petra zei dat ik ook licht snurkte (gelukkig licht) !
Ons zelf verwennen voelde zo goed dat we daarna een mooie gekleurde hangmat hebben gekocht voor thuis voor onder de overkapping, en voor Saar een zithangmat voor op haar kamer.Lekker chillen!
Bij een Ierse Pub wat gegeten,het was inmiddels 17 uur, late lunch, en naar opa en oma geskypt.
Daarna terug naar RockSandBeach en onze tassen ingepakt, voelt dubbel, het is goed om weer naar huis te gaan maar de gedachte aan weer de dagelijkse beslommeringen ........!dat trekt niet echt.
Later wat kleins gegeten bij een tentje aan het strand erg lekker.