Jane...............!

7 augustus 2013 - Ko Chang, Thailand

Haaloo mensjes¡
Vandaag zijn(of eigenlijk ik) naar het tree top adventure park geweest en het was erg leuk, toen we er waren bleek het dat er 3 keer per dag een tocht ging om 9 uur s'ochtens en om 11 uur en om 2 uur in de middag, wij kwamen er om half 12 dus een halfuur te laat maar daar dichtbij was een strand dus hebben we daar gelegen, om 20 voor 2 moest je terug zijn dus toen we daar waren was er nog niemand maar in 10 minuten waren er z'n 15 mensen en er was de blauwe en de rode route de blauwe was de makkelijke en de rode de moeilijke, eerst kregen we training van hoe je jezelf moest vastmaken enzo, daarna gingen we het parkour op en na 1 uur kwamen we weer terug toen ff rust en ik samen met 4 andere mensen gingen de rode doen ik voorop, eerst moest je omhoog klimmen via een boom erg zwaar en daarna een zip-line van 150 meter heel erg gaaf en er was ook een tarzan swing daarna zijn we weer op de scooter naar huis gereden en straks gaan we eten bij een erg leuk restaurant maare doei en