Eindelijk weer op de scooter!

26 juli 2013 - Nong Bua, Thailand

Haaaloo mensjes,
Vandaag hebben we lekker gescootert, Petra alleen op een scooter en ik met mama op de andere, we hadden van de eigenaar een route gekregen en die gingen we dus rijden(loooogisch) dus we zijn naar een Chinese begraafplaats geweest, erg mooi en bijzonder ( wel voor rijke Chineze) en naar een tempel (what ban tham) was ook heel erg bijzonder want je moest een trap op van ... Treden( was de tel kwijt geraakt op de helft) en dan ging je in de bek, mond,muil,van een draken hoofd En liep je verder omhoog dan kwam je in een grot met een hele grote Bhoeda, ook weer erg mooi. Je kon ook nog verder omhoog dan kwam je in een kapel op een kwart van een berg waar dus ook die Bhoeda in stond. Je kon nog verder omhoog en dan kwam je op de top van de berg, dat heb ik gedaan maar het was wel heel erg zwaar,  we hadden ook de bridge over the river Kwai gezien,  en toen we terug woude gaan Londen we het hotel/huisje niet meer vinden(typisch ons :-D) dus we vragen het aan een man langs de weg en hij zegt w8 hier ff dan bel ik mijn vrouw en die komt dan met de auto en dan brengen we jullie ff weg dus hun met de auto eerst en wij met de scooter er 8eraan dus hun brengen ons vlak voor ons huisje en wij boden ze aan om nog wat te komen drinken, gelijk konden ze niet want ze moesten hun dochter ophalen, dus die avond komen ze alsnog, een leuke dag dus.

Groetjes Saar Petra en ei(die)