De watervallen!

25 juli 2013 - Nong Bua, Thailand

Dag allemaal,
Vandaag zijn we na een heerlijk ontbijt vertrokken naar de Erawan watervallen.We wilde met de locale bus,maar toen we daarop aan het wachten waren kwamen er Spanjaarden langs,die ook in ons resort logeerde,die vroegen of we mee wilde rijden.Die keuze was snel gemaakt.nou een uurtje rijden kwamen we in het natuurpark aan.
De Erawan watervallen bestaan uit 7 verdiepingen , je klimt steeds hoger,je kunt op elk verdieping  zwemmen.de tocht naar boven was ontzettend mooi,eerst gewoon een pad maar later klauteren over de rotsen, door beekjes en boomwortels.De luchtvochtigheid is enorm hoog, dus dat betekend zweten, straaltjes!Lekker hè !
Even een hilarisch moment, wie kwamen we tegen op de klim naar naar boven......collega Judith met haar gezin!we hadden na het vliegtuig niet meer verwacht elkaar te zien.Afgesproken als we elkaar een derde keer gaan zien,iemand moet trakteren.Waarop haar zoontje opmerkte,wie gaat er dan trakteren? Ja....dat weet ik eigenlijk niet!

We hebben de top gehaald en daar onze eerste duik genomen,heerlijk koel water!

De foto's laten de rest van het verhaal zien.
Visjes die aan je voeten knabbelen, het water in glijden op een natuurlijk glijbaan op de rotsen, super !
S'avonds heerlijk gegeten in het resort, en Saar heeft nog lang gezwommen met twee Nederlandse meisjes.
Nog even geskypt met opa en oma, die veel binnen verblijven ivm de hitte in Nederland!

1. Antoinette:
    26 juli 2013
    Jeetje meiden, wat een fantasrische reis zijn jullie aan het maken! Geniet er lekker van met elkaar! X
  2. Marieke:
    26 juli 2013
    Wat een prachtige vakantie. Lees(reis) gezellig met jullie mee. Heel veel plezier en geniet ervan.