Chill chill chill

5 augustus 2013 - Ko Chang, Thailand

Dag lieve mensen,

Vandaag zijn we niet op pad gegaan met de scooter.aangezien ik toch wel aardig verzwakt was na een avond en nacht K en S .We zijn lekker bij een resort verder op gaan zwemmen in een prachtig zwembad.

Lekker luxe!

Daar hebben we lekker gegeten tussen de wat vage misselijkheidklachten door en s'middags ben ik nog wel even in de sauna geweest,was erg leuk ,een keer met Saar.In eerste instantie vond ze het wat zwaar, benauwd en natuurlijk heet, later ging het wel.

Toen we terug liepen is Saar naar ons huisje gegaan en wij hebben ons heerlijk laten masseren op het strand.Het duurde niet lang voordat ik wegdoezelde, met de zee op de achtergrond, echt niet verkeerd.

Op ons balkon genoten van een prachtige zonsondergang, zie foto's!

S'avonds gewoon gegeten bij Rock Sand Beach en gezellig zitten kletsen met de eigenaresse Annalies.

Morgen hopelijk weer met de scooter op pad, is toch wel erg leuk. Zo is elke dag weer anders.De dagen vliegen voorbij, voor mijn gevoel zijn we al maanden weg.