Rond rijden op Ko Chang.

4 augustus 2013 - Ko Chang, Thailand

Hoi

Gelukkig, Petra is weer wat opgeknapt

We zijn de hele dag op pad geweest met de scooter, het halve eiland afgereden.Het was prachtig.Langs de dorpjes, uitzichten over zee, de mooie natuur, geweldig.

Achteraf gezien hebben we misschien wat te veel gereden en hadden we eerder moeten stoppen om ergens te gaan zwemmen, we werden namelijk wat kribbig tegen elkaár.

We hebben op een prachtige plek geluncht, was ook bijzonder, je hing met je voeten boven het water, grappig!

Zwemmen hebben we uiteindelijk bij een Resort gedaan, is altijd wel spannend of het mag.

Tot nu toe is het prima, als je maar wat te drinken of te eten neemt.

Op de terug weg begon ik me al wat minder gevoelen.Dus in 1 ruk doorgereden naar White Sand Beach.Toch nog even met Saar gaan zwemmen met de band in de golven.Na een paar minuten  pang en de band was leeg, de lol was er af.

Petra en Saar zijn daarna gaan eten, ik heb in mijn eentje een spelletje gedaan, "Bed/WC-pot Verwissen" was erg leuk,maar niet heus.Blijkbaar was het nu mijn beurt,.