Het schiet op!

13 juli 2013 - Culemborg, Nederland

Zaterdag 13 juli

Tja ......nu begint het toch echt op te schieten.
We kunnen nu al zeggen a.s. vrijdag vertrekken we naar Thailand.
We hebben er onwijs veel zin in.
Wat staat ons te wachten, zijn we  straks net zo enthousiast over Thailand als over Indonesië (Bali,Lombok,Gili ) ?

Het is wel duidelijk, we hebben toch iets met Azië.
De cultuur, het boeddhisme, het klimaat ,het heerlijke eten,de super aardige bevolking,de onbaatzuchtigheid,de natuur in al z'n facetten enzovoort .
We zijn er klaar voor, althans ik ben er klaar voor.
Heerlijk ruim 3 weken lang op ontdekkingstocht, struinen over markjes en het bewonderen van de honderden zo niet duizenden boeddha's die Thailand rijk is.

Langzaam worden er al kledingstukken apart gelegd, de snorkel achter uit de kast  gevist en bij de overige vakantiespullen gelegd, inkopen gedaan van bv. zonnebrand,informatieboekjes van de bibliotheek gehaald , uiteraard een kilo drop mee ( ook om uit te delen ) ,badkleding erbij en niet te vergeten de Thaise munteenheid  "de Bath". Straks lopen we weer met pakken geld op zak, je voelt je even  miljonair.

Groet Petra

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marian:
    14 juli 2013
    lieve Petra, Ydie en Saar,

wat heerlijk dat dit er aan staat te komen, zo'n prachtige reis! van harte wensen we jullie een onvergetelijke ervaring toe en graag volgen we jullie via het blog. sterkte met de laatste loodjes en dan...op naar het land van de glimlach!
    lfs Jan en Marian
  2. Ageeth:
    15 juli 2013
    De voorbereidingen zijn al heerlijk om mee bezig te zijn! Met zo'n gigantische reis in het vooruitzicht! Geniet er van en ik ga jullie zeker volgen.
    Dikke kussen van mij
    Ageeth