Rijden vliegen varen!

2 augustus 2013 - Ko Chang, Thailand

Vanochtend om 6 uur op, om 7 uur in de taxi op naar het vliegveld.we vertrekken naar Bangkok, even terug naar Tarra's place en dan een busje naar de zee.

Fijn om even in Bangkok te zijn , ik kan daar mijn lievelingsdrankje drinken, lemon/mint juice,heerlijk.Vandaag gevraagd of ik even mocht meekijken hoe ze het klaarmaakte.

Mm,moet thuis ook goed te doen zijn.

de busreis was lang, wel mooie omgeving .

De bootreis was maar 20 minuten, Petra had gezelschap van een klein Thais meisje, met 2 grappige staartjes,die vanalles in het Thais brabbelde en later lekker tegen haar aan lag te slapen.

Toen we aankwamen op ko chang was het inmiddels donker.

Wij hadden kamers gehuurd in een resort direct aan het strand en omdat het vloed was, kon je daar niet makkelijk meer naar toe lopen.Twee mannetjes kwamen ons helpen.Het was bijzonder, de bulderende zee, ik inmiddels met natte voeten en het gesjouw in het donker.

We zitten op een superplek, echt aan de zee!!!!!!!

Ik wordt dan altijd hyper, wil direct weten wat er allemaal te doen is etc.

Afgesproken is dat we morgen niks gaan doen, uitrusten, genieten van ons uitzicht, lezen, en zzzzzzzzzzzz slapen.

1. Marian:
    3 augustus 2013
    Wat een geweldige verhalen! Jullie lijken steeds de leukste plekjes te ontdekken, zo inspirerend. We genieten van het meelezen en hoe jullie genieten. Voor de thuisblijvers erg leuk om te lezen!
    Blijf zo doorgaan en genieten!