Vertrek uit Bangkok

24 juli 2013 - Nong Bua, Thailand

Lieve mensen, na 4 volle dagen in Bangkok rondgestruind te hebben vandaag op weg naar onze nieuwe bestemming Oriëntal Kwai Resort  in Tambon Ladya
( Provincie Kanchanaburi) .
Gelukkig ging de wekker niet  zoals de afgelopen dagen om 06.00 uur af dus konden we zelfs uitslapen tot 08.00 uur !!
Na het ontbijt, koffers pakken en om 10.00 uur werden we opgehaald door onze chauffeur, die ons na ruim 2 uur afzette in Kanchanaburi.
Daar werden we vervolgens weer opgehaald door iemand van het Resort .
 Wat een prachtig resort midden op het "platte land " en de rust overvalt je hier gewoon. Dit is het Thailand waar we naar uit gekeken hebben, dit is het stukje Azië  waar we voor komen. Nu lijkt het misschien dat ons Bangkok niet is bevallen, integendeel het is een wereldstad waar je werkelijk ogen tekort komt, we hebben er heerlijke dagen gehad en heeeeel veel gedaan en gezien en het is ook  een stad waar de enorme hitte je soms lam legde.
 Ik heb het in een vakantie nog nooit zo warm gehad, en zo enorm getranspireerd als in Bangkok.

Ons nieuwe onderkomen  straalt rust uit, de huisjes zijn in 1 woord prachtig,en er ontbreekt ons hier aan niets. Vanmiddag na een heerlijke lunch op het  terras uitkijkend op de river Kwai een heerlijke duik genomen in het verfrissende zwembad.Loempia's en pangsit
Vanmiddag even relaxt onderuit en plannen maken voor een nieuwe dag die voor ons ligt.
Benieuwd wat we hier in dit gebied gaan zien en meemaken.
Jullie horen weer van ons. Tot gauw.
Een warme groet uit Thailand

Petra